domingo, julho 04, 2010

Beautiful Liar / Lindo Mentiroso

Beyoncé
Ay! Ay! Ay!
(Nobody likes being played)
Oh! Beyoncé, Beyoncé
Oh! Shakira, Shakira
(Hey)

[Beyoncé] He said, I'm worth it, his one desire
[Shakira] I Know things about him that you wouldn’t want to read about
[Beyoncé] He kissed me, his one and only, yes beautiful liar
[Shakira] Tell me how you tolerate the things you just found out about
[Shakira] You never know
[Beyoncé] Why are we the ones who suffer
[Shakira] Have to let go
[Beyoncé] He won't be the one to cry


[Chorus:]
[Beyoncé] Ay! Let’s not kill the Karma
Ay! Let’s not start a fight
Ay! It’s not worth the drama
For a beautiful liar
[Shakira] Oh! Can we laugh about it
Oh! It’s not worth our time
Oh! We can live without him
Just a beautiful liar


[Shakira] I trusted him but when I followed you, I saw you together
[Beyoncé] I didn’t know about you then till I saw you with him when, yeah
[Shakira] I walked in on your love scene slow dancing
[Beyoncé] You stole everything how can you say I did you wrong
[Shakira] We'll never know
[Beyoncé] When the pain and heartbreak's over
[Shakira] Have to let go
[Beyoncé] The innocence is gone


[Chorus:]
[Beyoncé] Ay! Let’s not kill the Karma
Ay! Let’s not start a fight
Ay! It’s not worth the drama
For a beautiful liar
[Shakira] Oh! Can we laugh about it
Oh! It’s not worth our time
Oh! We can live without him
Just a beautiful liar


[Shakira] Tell me how to forgive you
When it’s me who's the shame
[Beyoncé] And I wish I could free you
Of the hurt and the pain
[Together] But the answer is simple
He's the one to blame
(Hey)


[Chorus:]
[Beyoncé] Ay! Let’s not kill the Karma
Ay! Let’s not start a fight
Ay! It’s not worth the drama
For a beautiful liar
[Shakira] Oh! Can we laugh about it
Oh! It’s not worth our time
Oh! We can live without him
Just a beautiful liar
Lindo Mentiroso
Ay! Ay! Ay!
(Ninguém gosta de ser enganado)
Oh! Beyoncé, Beyoncé
Oh! Shakira, Shakira
(Hey)


Beyoncé: Ele disse, que eu valho a pena, o único desejo dele
Shakira: Eu sei coisas sobre ele que você nao gostaria de saber
Beyoncé: Ele me beijou,como se eu fosse única mulher dele, sim lindo mentiroso
Shakira: Diga-me como você tolera as coisas que você acabou de descobrir
Shakira: Nunca se sabe
Por que nós somos as unicas que sofrem?
Shakira: Eu tenho que esquecer
Não será ele quem vai chorar


Refrão:
Beyoncé: Ay! Não vamos matar o carma
Ay! Não vamos começar uma briga
Ay! Não vale apena o drama
Por um lindo mentiroso
Shakira: Nós não podemos rir disso? (ha ha)
Oh! Não vale o nosso tempo
Oh! Nos podemos viver sem ele
Apenas um lindo mentiroso


Shakira: Eu confiei nele mas quando eu te segui eu vi vocês juntos
Beyoncé: Eu não sabia sobre vocês, então eu te vi com ele quando, yeah
Shakira: eu entrei na sua cena de amor dança lenta
Beyoncé: Você roubou tudo como você pode dizer que eu te fiz mal?
Shakira: Nos nunca saberemos
Beyoncé: Quando a dor e a tristeza acabarem
Shakira: Eu tenho que esquecer
Beyoncé: A inocência se foi


Refrão:
Beyoncé: Ay! Não vamos matar o carma
Ay! Não vamos começar uma briga
Ay! não vale apena o drama
Por um lindo mentiroso
Shakira: Oh! Nos não podemos rir disso?
Oh! Não vale o nosso tempo
Oh! nós podemos viver sem ele
Apenas um lindo mentiroso


Shakira: Diga-me como te perdoar
Quando sou eu quem esta envergonhada
Beyoncé: E eu gostara de poder te libertar
Do sofrimento e da dor
Juntas: Mas a resposta é simples
Ele é o culpado
(Hey)


Refrão:
Beyoncé: Ay! Não vamos matar o carma
Ay! Não vamos começar uma briga
Ay! Não vale a pena o drama
Por um lindo mentiroso
Shakira: Oh! Nos não podemos rir disso?
Oh! Não vale o nosso tempo
Oh! Nós podemos viver sem ele
Apenas um lindo mentiroso


Para ouvir clique no ícone abaixo


Love is...
© ♪ ♪ ♪ Music Collection of Mi§§ §impatia ♪ ♪ ♪ - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace